ورود | ثبت نام

دعوت به همکاری از متخصصین و علاقه‌مندان حوزه کودک و نوجوان

چالش تربیت و آموزش

دغدغه‌ی همیشگی مادران و پدران از کودکی فرزندانشان این است که ‌بتوانند برای فرزندانش سنگ تمام بگذارند و آنها را طوری تربیت و آموزش دهند که در آینده بتوانند افرادی ارزشمند و آگاه در زندگی و کسب‌وکار خود باشند. به‌قول‌معروف برای خودشان کسی باشند.

 

خلق الگوی مناسب

نگرانی دائمی والدین  این است که بتوانند یک الگوی درست و صحیح برای کودکانشان خلق کنند و در جستجوی یک مرکز آموزشی هستند تا بتوانند نیازهای تربیتی و آموزشی کودکان خود را پوشش دهند.

اما هر مرکز آموزشی و روان‌شناسی و … می‌تواند یکسری نیازها را برآورده کند و نیازمند این است تا با چندین متخصص کودک و نوجوان برای آموزش فرزندان در ارتباط باشد.

انصافاً کار سختی است، تا بتوان زمان کافی برای آموزش‌ها صرف کنند و آن تمرین‌ها و الگوها را برای کودکانشان در خانه اجرا کنند.

 

نیاز به مراکزی برای داشتن خدماتی جامع

 تلاش‌های مادران و پدران برای تربیت و آموزش فرزندان، زیبا و ستودنی است. والدین به‌تنهایی و بدون دریافت اطلاعات، آگاهی و مقتضیات جامعه، امکان تربیت و آموزش فرزندانی کاردان را ندارند.

جای خالی چنین مراکزی که بتواند تمامی نیازهای کودکان و نوجوانان، والدین را جامع و کامل پوشش بدهد و به‌راحتی در دسترس باشد بسیار احساس می‌شود.

ارائه‌ی خدمات جامع آموزش و تربیت

 سایت پونک آمده است تا بتواند این محتواهای آموزشی و ابزارها را در سایت به طور متمرکز به‌تمامی والدین و بچه‌ها ارائه دهد.

 

دعوت به همکاری از متخصصین کودک و نوجوان

تمامی متخصصان و علاقه‌مندان حوزه کودک و نوجوان می‌توانند آموزش‌ها و محتواهای خود را در سایت پونک برای ارائه به مردم ایران عرضه کنند.

پونک به مدد شما متخصصین در حال کسب آمادگی و خلق یک تحول آموزشی در کشور هستیم

نویسندگان، مترجمان، معلمان، مدیران، مربیان، روان‌شناسان، کار درمان‌ها و تمامی علاقه‌مندان حوزه‌ی کودک و نوجوان، از شما می‌خواهیم تا ما را در این امر بزرگ و ارزشمند یاری نمایید و با همکاری و همراهی شما سهمی در آموزش و آگاه کردن کودکان و نوجوانان و ساختن آینده‌ای بهتر ایفا نماییم.

 می‌خواهیم تا شما پای‌کار بیاید و ما کمر همت ببندیم تا با انجام و ارائه‌ی آموزش‌های ویژه‌ برای والدین و کودکان و نوجوانان، گام ارزشمندی، برای رشد فرزندانمان داشته باشیم و هویتی ماندگار و قدرتمند خلق کنیم.

2 دیدگاه برای “دعوت به همکاری از متخصصین و علاقه‌مندان حوزه کودک و نوجوان

دیدگاهتان را بنویسید

اعلان ها و پیشنهادات شخصی شده را دریافت کنید

به اعلان‌ها اجازه دهید به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ درباره سبد خرید شما دریافت کنند و چه کسی می‌داند، حتی ممکن است یک کد تخفیف شیرین دریافت کنید.

Maybe later

چگونه می خواهید با ما در تماس باشید؟