ورود | ثبت نام

فروش عمده و همکاری محصولات و ابزارهای آموزشی و کمک آموزشی

فروش عمده و همکاری

سایت پونک در راستای اهداف خود در نظر دارد که تمام محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی را به‌صورت عمده و همکاری به متخصصان آموزش کودک و نوجوان عرضه نماید.

دغدغه‌ی معلمین و مدیران مدارس قبل از افتتاح سایت پونک

 بسیاری از معلمان و مدیران برای پیداکردن ابزار آموزشی موردنیاز دانش‌آموزان، مجبور بودند به مراکز مختلف مراجعه کنند تا شاید بتوانند محصول آموزشی موردنیاز، را تأمین نمایند و پس از راه‌اندازی سایت پونک این دغدغه این عزیزان رفع گردید.

دردسرهای روانشاسان یافتن ابزار آموزشی مورد نیاز مراجعین

 روان‌شناسان و کار درمان‌ها و مربیان هم برای رفع نیاز، ابزارهای کاردرمانی، مراجعه‌کنندگان خود، آنها را به فروشگاه‌های مختلف ارجاع می‌دادند تا بتوانند محصول موردنظر را پیدا و خرید نمایند و معمولاً این‌گونه فروشگاه‌ها نمی‌توانستند نیازهای موردنیاز مخاطب را تأمین نمایند.

تدبیر سایت پونک برای پاسخگویی مناسب به متخصصین کودک و نوجوان

 سایت پخش و نشر کودک، پونک باتجربه ۱۱ ساله‌ی خود، کار را برای همه متخصصان و مدیران و معلمان آسان نموده است و سعی کرده تمام ابزارهای آموزشی و کمک‌آموزشی موردنیاز را در یک جا جمع‌آوری و عرضه نماید. و تمام ابزارها و محصولات آموزشی جدید و اصلی را هر روز به سایت آموزشی پونک اضافه می‌نماید. تا بتواند خدمتی مناسب به شما بزرگواران ارائه دهد و شما متخصصین حوزه‌ی کودک از محصولات آموزشی جدید و به‌روز اطلاع یابید و از کارکردهای محصولات جدید آگاه شوید تا بتوانید خدمات منحصربه‌فردی را به مراجعین خود ارائه دهید.

تجهیز کمد جوایز و پک جشن تکلیف

تمام مراکز آموزشی اعم از مدارس، آموزشگاه‌های خصوصی و دولتی، مساجد و … می‌توانند برای تهیه جوایز و تجهیز کمد جوایز و تهیه‌ی پک‌های جشن تکلیف؛ برای خرید همکاری و عمده به پشتیبان سایت اعلام نمایند.

راه‌اندازی اتاق بازی‌های آموزشی و سرگرمی

شما عزیزان می‌توانید برای تجهیز و راه اندازی اتاق‌های بازی به بازی‌های فکری و آموزشی و … از مشاوره‌ی کارشناسان دوره دیده ما استفاده نمایید.

چطور به صورت همکاری خرید نمایید؟

 شما متخصصان و علاقه‌مندان کودک و نوجوان می‌توانید با جستجو در دسته‌بندی‌های مختلف، محصول آموزشی موردنظر خود را پیدا نموده و با پیام به پشتیبان سایت برای خرید محصولات مورد نظر اقدام نمایید.

و اگر محصول مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید می‌توانید با پشتیبان سایت تماس گرفته تا در اولین فرصت ابزار آوزشی مورد نیاز شما تامین گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

اعلان ها و پیشنهادات شخصی شده را دریافت کنید

به اعلان‌ها اجازه دهید به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ درباره سبد خرید شما دریافت کنند و چه کسی می‌داند، حتی ممکن است یک کد تخفیف شیرین دریافت کنید.

Maybe later

چگونه می خواهید با ما در تماس باشید؟